Saturday 14 June 2014

SUPPLEMEN WAJIB UNTUK PUTERIKU

 Assalammualaikum & Salam Satu Malaysia Semua.....

Hari nie..saya nak ceritakan serba sedikit pengalaman saya consume SET KANAK-KANAK yang membolehkan anak-anak saya sihat & ceria sepanjang masa...Alhamdulillah...

Kalau dulu, time anak anak sakit je mesti kena bawak pegi klinik...now alhamdulillah dengan bantuan shaklee dan Izin Allah saya dapat atasi masalah ini..

Bukan maksud saya tak bawa diorang pegi klinik tau..setakat demam & selsema or batuk saya tak pegi melainkan kronik sangat ataupun makin masa berhari hari....

Now...saya lebih suka amalkan KONSEP MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI...supaya antibodi anak - anak saya lebih 'berdikari' untuk melawan penyakit daripada diberi ubat berhari -hari..




*Damia Umairah ( kak Mia)
*Dhiya Mawaddah
(Si Bulat Kecil--panggilan kak mia)

Antara mereka....
# merekala kawan
# merekalah lawan

Sgt hepi ibu ada kamu berdua sayang....
Walaupun kdg2 ku mandi air mata...
Di saat kamu berdua tarik menarik rambutmu....adik sgtlaaa ringan tangan memukul kakakmu...huhuu...
Fenin!fenin!

Nielaa saat plg mencabar jd seorang ibu!
Sabar...sabar...sabar....

# Moga menjadi anak2 yg solehah ye sayang & jg ibu abah bila kami tuoo nanti!hehee

Supplemen wajib utk mereka...MEMANG SANGAT WAJIB!!TAK PERNAH MISS!!
ASAL NAMPAK MACAM DAH NAK ABIS SAY RESTOCK!!

Alhamdulillah...syukur Ya Allah Atas Rezeki Yang Engkau Kurniakan kepadaku...Aminnnn

3 SUPPLEMEN WAJIB ANAK SAYA

1) MEALSHAKE 


NAMPAK KAN TESTIMONI DI ATAS?

"Anak semakin berselera makan"

Yes!!adalah sangat diakui testimoni tersebut kerana since anak saya menggunakan mealshake nie, si kakak tue asalnya memang susah nak makan tau...asyik susu je..risaula saya takut badan anak tak cukup zat yang diperlukan oleh badan

Alhamdulillah...sikit je campur ke dalam susu nya setiap hari, makin berhari hari my kakak lalu makan nasi

"Ibu..Mia rasa laparlaaa..."
Haa...ini dialog selalu yang dia cakap!hahaa


2) VITA C CHEWABLE

Vitamin C Chewable nie pun digemari oleh  si adik...OH! SANGATLAH DHIYA SUKA!!


3) MADU ARAB & MINYAK HABATUSSAUDA


Madu Ubat Segala Penyakit
habatussauda sunnah nabi

Nie pun sangat saya amalkan sebabnya madu arab & habatussauda bayak sangat kelebihannya
Antaranya ia dapat mencegah demam batuk & selesema...kalau anak-anak saya menunjukkan petanda nak demam saya akan cepat bagi kedua dua supplemen tambahan nie..ada bacaan doa ketika kita suap anak makan madu & habatussauda nie..

Alhamdulillah...

Syukur pada Allah SWT yang limpahkan rezeki & kesihatan yang baik pada anak anak saya

Alhamdulillah...Syukur Ya Allah SWT!


INGIN MEMBUAT PESANAN?
PM/WHATSAPP SAYA:

LINDA AJUN 0125198462

TERJAH FACEBOOK SAYA!
KLIL DI SINI

No comments:

Post a Comment