Saturday 3 May 2014

JOIN SHAKLEE KITA “MATI”!!!!

KENAPA MATI?  JOIN SHAKLEE MATI?HUH!!BIAR BETUL……

Yes!!! join shaklee kita akan ‘mati’ sekiranya anda tergolong dalam kategori berikut:

ü  Keahlian anda akan ‘mati’ sekiranya anda menjual dengan harga ahli kepada bukan ahli @ yang paling teruk jual bawah harga ahli!!
ü  Keahlian anda akan ‘mati’ sekiranya anda tidak mematuhi p&r shaklee
ü  ‘mati’ usaha & mati ‘tangga’ sekiranya anda salahg memilih upline anda!!

Shaklee nak menyenangkan anda. so kenapa perlu susahkan diri anda!!:-)

Patuhi segala p&r shaklee….kita senang hatiJ

Kenapa shaklee berbuat demikian?kenapa?kenapa?kenapa?
ü  untuk mengelakkan mana-mana sid menindas sid yang lain
ü  untuk mewujudkan keseragaman harga produk shaklee
ü  membeli kelebihan kepada ahli shaklee untuk merasai keuntungan runcit & bonus yang diberi

OH!!!AKU SUDAH TERKENA!!

Patuhi segala p&r shaklee….kita senang hatiJ
Bagi yang dah ahli mesti dah tau kelebihan menjadi ahli. Sangat best & menguntungkan betul?

 BAGI YANG BELUM MENJADI AHLI & INGIN MENJADI AHLI, ANDA PERLU BIJAK MEMILIH UPLINE @ PENAJA @ SPONSOR ANDA.

Tetap ..anda perlu pilih siapa ye?

SEBELUM MEMILIH DENGAN SIAPA@UPLINE@PENAJA MANA YANG PERLU ANDA JOIN, PASTIKAN ANDA ELAKKAN PERKARA-PERKARA BERIKUT:

Daftar keahlian Shaklee dengan orang terdekat dengan kita semata –mata
-          Sesetengah orang memandang remeh isu ini..
“ Eh…jomla join bawah aku, nanti bonus ko bertingket - tingket”—kawan A berkata..kita empunya diri nie pun terdetik dalam hati “Eh..kalau tak join bawah dia kesian pulak kat dia, nanti kecik hati pulak”

OKEY..TAK SALAH NAK JOIN BAWAH KAWAN U OLLS..CUMA ANDA PERLU BEWARE PERKARA-PERKARA BERIKUT:
*      bolehkan si dia membantu aku dari segi marketing?
*      Bolehkah si dia menolong aku dari masa ke semasa?
*      Bolehkah itu?Bolehkah ini?

MACAM MANA NAK TAU BOLEH KE TAK..TENGOK APA YANG SI DIA DAH BUAT UNTUK MARKETING DIA..ADAKAH DIA ADA USAHA DARI SEGI ITU???
Haaaa…”Tepuk Dada Tanyalah Minda”

Saya dok berleter panjang nie..mesti ada yang tertanya-tanya…

APA BESTNYA KEAHLIAN SHAKLEE?ADA BAIK KER????
Ini antara kelebihan asas menjadi ahli Shaklee:
1)      Anda dapat menikmati penjimatan produk Shaklee sehingga 30-40% …..Sangat menjimatkan tambahan pula sekiranya anda pengguna tegar produk Shaklee.
2)      Boleh jana pendapatan sampingan atau sepenuh masa. Kenapa saya kata begitu? Seriusly..dengan join keahlian Shaklee anda berpeluang:
-          Menikmati keuntungan runcit dari setiap barang yang dibeli
-          Menikmati bonus yang akan dikreditkan terus masuk ke akaun anda pada setiap tengah bulan!! Orang lain dah nak abis gaji,,..tapi ahli Shaklee merasa ‘Gaji kedua’. Dengan minima point terkumpul iaitu 150uv anda layak menikmati bonus Shaklee!! Peewittttt!!!

DENGAN HANYA BERMODALKAN RM75 SEUMUR HIDUP!

FREE MEMBERSHIP? SUDAH TENTU ADA!!
-          Hanya membuat pembelian sekurang-kurang nya 200UV ke atas..ANDA DAH BOLEH DAFTAR FREE!!!!
Cthnya: ESP 5 cans ( 195UV) & 1 ostematrik (11uv)..DAH LEPAS!!!

KENAPA ANDA PERLU DAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE DENGAN SAYA??INI JAMINANNNYA:
Ø  Saya akan bantu anda sehingga ke tahap penghabisan. Segala ilimu, panduan semuanya akan diturunkan kepada anda
Ø  Saya akan ajar anda untuk setup asas untuk lonjakkan sales anda..yang PALING ASAS..iaitu system oohcron. Dengan system ini, anda tidak perlu mengadap laptop 24 jam untuk beriklan. Set je seminggu, iklan akan autopost dengan sendirinya. Anda just alert order jeJ Senang kan?
Ø  Ada lagi medium yang lain seperti BLOG, HOOTSUITE & SEBAGAINYA.
Ø  Group saya dibimbing oleh 3 ORANG MASTER iaitu rank tertinggi dalam Shaklee. Dengan merekalah saya belajar dari ‘0’ sehinggalah sekarang punmasih menuntut ilmu dari mereka.

ANDA BOLEH DAFTAR KEAHLIAN DENGAN SAYA UNTUK FREE CONSULTANT!!


JOIN SHAKLEE BOLEH MATI
KALAU SYARATNYA TIDAK DIPATUHI
JIKA USAHA DITINGKATKAN & PERATURAN DIIKUTI

BONUS SHAKLEE MASUK BERTUBI-TUBI!!

PM/WHTSAPP SAYA:
Linda ---0125198462

No comments:

Post a Comment